نقشه راه فعالیت‌های مردمی بین المللی (از نگاه موسسه وارثین)

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
۹۸۰۰۰ تومان

حضور مردم در عرصه بین‌الملل و الزامات و روش‌های آن یکی از مسائل پر چالش این عرصه است.

در این دوره، نقشه راه فعالیت‌های مردمی در عرصه بین‌الملل و فرصت‌های حضور و نقش‌آفرینی مردم در این عرصه را از نگاه محمدعلی جهانشاهی فعال و پژوهشگر حوزه عراق و سوریه و دبیر مجمع تشکل‌های بین‌الملل بررسی خواهیم کرد.

این مجموعه در شهریور ۱۴۰۱ برای دوره گرای بین‌الملل ضبط و ارائه شده است.

دسترسی به محتوای این دوره تنها ۳۰ روز پس از ثبت نام در آن برای خریدار برقرار است و پس از آن برای برقراری دسترسی مجدد نیاز به خرید مجدد خواهد بود.

5 دیدگاه دربارهٔ «نقشه راه فعالیت‌های مردمی بین المللی (از نگاه موسسه وارثین)»

  1. عرض سلام و وقت بخیر به همه عزیزان مجموعه و همچنین استاد بزرگوار .
    ان شاءالله که همگی در حریم مولای عزیزمون مهدی فاطمه سلام الله علیهما باعث آرامش و رضایت باشیم

  2. سلام
    در ارائه آقای جهانشاهی پیوستگی روایی وجود نداشت و خلاهایی حس شد مثلا برا چه اساس، روش مطالعه و منابعی این نقشه راه را ترسیم کردند؟! ایشان وضعیت مطلوب را فرمودند اما وضعیت گذشته و کنونی چه شکلی دارد؟! افتراق نهاد های حاکمیتی دیده نشده و نقش ها مبهم بود؛ تشکل های راهبر ظاهرا در مرکزیت و نقش جعبه تقسیم را داشت اما باطنا خود را راس و عقل کل نگاشته بود.
    به نظر حقیر این نقشه راه بیشتر تصدی گرایانه بود تا تسهیل گرانه، گرچه اگر مکتوب این ارائه با تفصیل بیشتری در اختیار قرار بگیرد شاید بتواند شائبه ها را رفع کند یا نقد جدی تری به آن وارد کرد.

  3. بنیامین بردی پور

    درود و سپاس فراوان به استاد که زحمت زیادی کشیدن و نکات آموزنده و بسیار ضروری و مهمی اشاره کردن. ، حتما در ادامه روند فعالیت هام استفاده میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا